Hostan verkar avta

Jontes hosta gör sig påmind mindre och mindre, idag har det varit väldigt lätträknade
gånger han rosslat och det är inte i närheten av hostattackerna i torsdags och fredags.
Han både skäller och springer utan att drabbas av en attack, vilket gör mig väldigt glad!
image372image374
Ingen av de andra två har visat några tecken heller, så det känns som om det trots
allt är snabbt övergående. För säkerhets skull så blir det inget dagis i veckan och de
rastas på "karantänområde" som innefattar tomten och vår lilla grusväg - till Poppers
stora besvikelse.
image370image371

Själv har jag däremot dragit på mig nåt som sitter i näsan, öronen & övre luftvägarna,
men till mig finns det ju diverse dopingpreparat som gör att jag också är upprättstående.

Hemsidan är uppdaterad idag med bland annat ett bildgalleri
http://www.parsonalities.com/

Kommentarer
Postat av: Malin

Håller tummar & tassar att det inte blir ngt mer hostande nu.. Såg att "3-i-en" ligger först i galleriet *fniss*


Skriv ditt meddelande här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback