Veterinärbesök i eftermiddag

Senare idag ska vi till veterinären för följande aktiviteter:


1. Russin ska ta rabiesblodprov
2. Russin ska få ett tandintyg
3. Russin ska vaccineras
4. Popper ska vaccineras
5. Jonte ska vaccineras
6. Audi (= den ena stallkatten) ska vaccineras


Blir kul att köra hemifrån till veterinären med både katten & hundarna i bilen - ÄVEN om de sitter i varsina burar... Känner på mig att Popper kommer att hålla låda så fort han får korn på katten...


Inte riktigt lika kallt i morse, "bara" -6°C... Under dagen har solen visat sig och det har sett riktigt härligt ut utanför fönstret och Malin har rapporterat från "Vilse i Skrylle" att det var lika härligt som det sett ut!


Kommentarer
Postat av: Malin

vete f-n om det var så härligt på sina ställen.. ha ha ha glöm inte fråga Sirpa om xxx.. (censur)

Postat av: Tina

Ursäkta? Läs på vad?

2007-01-24 @ 16:04:58
Postat av: Anette

Det gick utmärkt hos veterinären. Nu är Russin blodprovad, vaccinerad mot både det ena och det andra, Popper & Jonte fick kennelhostevaccin och katten vaccinerades mot kattsnuva. Och det var förvånansvärt lugnt i bilen.

2007-01-24 @ 18:32:22
Postat av: Anonym

Fast jag tycker synd om lille Audi som var tvungen att åka Volvo. Tänk på vilka bilar som han är uppvuxen med och hur ståndsmässigt hans mamma och syskon får åka........

2007-01-25 @ 09:09:46
Postat av: Anette

Jag har tagit bort en kommentar här, eftersom jag inte vill ha personliga påhopp i min blogg. Skriv gärna skämtsamt, sakligt, roligt eller allvarligt men som sagt inga personangrepp. Tack

2007-01-25 @ 09:30:32
URL: http://parsonalities.webblogg.se

Skriv ditt meddelande här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback