Nästan oduglig

ja, iallafall om man ska vara till hjälp i bygg-/trädgårdsprojektet. Min medverkan sträcker
sig till att köra ärenden, hämta & lämna grejor (som någon lastar i eller ur bilen åt mig,
för jag kan inte lyfta många hekton som det är nu).
image426
Russin solar sig i förmiddags (eller skrattar hon åt nåt?)

image427image428
image429image430
Tur att både min bror Lennart & Andreas (sambo med Malin, Madofi) har haft lite tid
över idag, så de har hjälpt Peter att köra jord. Tusen tack för hjälpen!!!

Jag har iallafall lyckats med att vara hundrastare, gick vår 2 km's runda 2 varv efter
varandra, för jag hade plötsligt 4 hundar att rasta, förutom våra egna så var Fritz här
& hälsade på medan Lennart hjälpte till med jordförflyttning. De hade hunnit smita
hem innan jag var tillbaka efter mitt andra varv, så nån dagsfärsk bild på kusin Fritz
har jag inte, tyvärr.
image431
Såhär såg himlen ut för en stund sen, innan solen gick ner för idag.

Kommentarer
Postat av: Malin

Kul bild på Russin! Vassego för lånet av dräng! *fniss*

Postat av: Lena Kjempengren

Presis et sånt badebasseng ville Ulla og Bizzi hatt, med MASSE vatn!! -Og dere fyller igjen, hva skal det bli der nå?
Vi var på grytprov i Karlstade igår, Kari-Anne, Anne-Berit og jeg. Alle fikk godkjende resultat på det vi hadde meldt på til; Bizzi, Cleo og Minnie Me tok karaktärsprov og apportprov. Bob-Kåre tok et anlagsprov, sprengare. Jaa, da er vi med på årets parson-liste iallefall :-)
God bedring!

2007-08-12 @ 12:22:31
URL: http://parson.no

Skriv ditt meddelande här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback