Inget direkt nytt

Russin höglöper fortfarande & är inne på 5:e dagen som hon ställer upp sig för grabbarna.
Min högersida blir varken bättre eller sämre. Jag knaprar tabletter "som en kur" enligt den
läkaren jag var hos i måndags. Ingen större förbättring dock. Bidrar inte med mycket till
husprojekten i år... Kör ärenden, rastar hundarna, klappar på hästen i hagen (har nog inte
ridit på 3 veckor), lagar middag och vilar mig. Blir trött vid minsta ansträngning, undrar om
det är tabletterna eller om det är smärtan?
Provade bubbelpool hos föräldrarna igår, skönt, men ingen skillnad på tillståndet. I tisdags
ringde läkaren och bad mig komma in igen för ett borreliaprov. Det är taget och nu väntar
man då på svaret från det.

Kommentarer
Postat av: Malin

Såå tråkigt att du inte blir bättre.. *suck* Hoppas dom kan "hitta felet" snart & göra ngt åt det!

Postat av: Kari-Anne

Hei!
Så tråkigt å gå rundt med vondt. Håper du reagerer bettre på Voltaren enn min sambo (han fikk enorme humørsvingninger og ble lett lessen og litt arg). Holder tummerna for at du snart blir bedre.
Ja, jeg kan tenke med at Popper og Jonte ikke tenker på mye annet en hvor deilig Russin er... ;-)
Kari-Anne

2007-08-17 @ 08:53:05
URL: http://www.rusticrussell.net

Skriv ditt meddelande här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback